Хлопці, Костя Хантер, нарешті!! "Зшив" пам'ятні шеврони цієї гри!
Шеврони в мене, на всіх учасників - всіх сторін , з запасом (шеврони в мультикамі

). Скидатись на них не треба, Хантер знижку зробив для нашого проекту та Білий знижку за дизпаливо. Короче в "тютелька в тютельку" вистачило. Зв'язуйтесь на форумі, тел, месенджерами - всім роздам чи перешлю (для тих хто не з Одеси пришлю НП, з вашими речами, які з вас зняли під час гри чи загубились в мене вдома)) )
p.s.
Boryslav писав:...
Затея с катакомбами оказалась очень крутой, однако смутил тот факт, что в игре появился элемент так называемого скрипта, когда на участников наложены временные и пространственные ограничения во время игровых действий. Создается некая предсказуемость. Хорошо это или плохо сказать пока сложно.[/spoiler]
Борислав, щось одразу не побачив, не хотів на форумі, але раз так.. - Старий, а
рос."затея" використовувати цивільний транспорт, ще й золотистого кольору, на завідомо ворожій території не
рос."смутила" тебе..? Хотів би я побачити як це було б на справді (2014й рік, початок війни не в рахунок, тоді і засобів пересувування, і досвіду, і розуміння було замало, і це привело до втрат; так от, за канвою дії проходять після війни на території де розгорілось проти-владне (проти AMRFне) повстання). Скільки б цивільний транспорт, і не тільки цивільний, з військовими в середині, без бойової охорони, розвідки та маскування під час здійснення не знаю, як це ви називали: маршу, пошуку чи просто руху протримався насправді? Мене це точно б збентежило.
А ще відверто кажучи Кузі був потрібен час, щоб облаштувати катакомби, - зробити антураж, ще раз перевірити небезпечні місця з кіпером в руках і т.і.. Бо на грі багато людей було які перший раз в житті в катакомбах опинились.