Сторінка 7 з 11

Re: Концепції розвитку проекту A.R.M.S.

Додано: 29 лютого 2020 16:46
ArCher
Пропоную роглянути ще обмеження по відстананях по класах:
карабін - 200 м;
кулемет - 500 м;
снайперська гвинтівка - 600-700 м.

Re: Концепції розвитку проекту A.R.M.S.

Додано: 29 лютого 2020 21:37
Electric
можливо підкину трохи на пропеллер, але маю низку питань:
1. який радіус променя на 100м? чи не вийде так, що для ураження цілі необхідно буде лише направити "зброю" в сторону цілі. Навіщо вицілювати, якщо промень і так зачепить?
2.навіть якщо діаметр променя 5 см на відстані в 100 м, що робити з іншими частинами тіла (руки та ноги)? Чи ми відмовляємося від поранень повністю? або скільки буде необхідно "приймачів" для того, щоб повністю покрити тіло бійця? Та яким чином запрограмувати приймачі на те, щоб вони робили диференціацію між пораненням та смертю?
3. Яким чином приймачі будуть співпрацювати з піротехнікою? адже гранати, фугаси та міни теж мають місце в нашому хоббі. І справа тут не лише у потраплянні елементів, а біьше у мінімальному радіусі ураження.
4. Яким чином приймачі будуть співпрацювати з "холодною зброєю"?

Re: Концепції розвитку проекту A.R.M.S.

Додано: 29 лютого 2020 22:55
Comandante Mario
Electric писав:можливо підкину трохи на пропеллер, але маю низку питань:
1. який радіус променя на 100м? чи не вийде так, що для ураження цілі необхідно буде лише направити "зброю" в сторону цілі. Навіщо вицілювати, якщо промень і так зачепить?
2.навіть якщо діаметр променя 5 см на відстані в 100 м, що робити з іншими частинами тіла (руки та ноги)? Чи ми відмовляємося від поранень повністю? або скільки буде необхідно "приймачів" для того, щоб повністю покрити тіло бійця? Та яким чином запрограмувати приймачі на те, щоб вони робили диференціацію між пораненням та смертю?
3. Яким чином приймачі будуть співпрацювати з піротехнікою? адже гранати, фугаси та міни теж мають місце в нашому хоббі. І справа тут не лише у потраплянні елементів, а біьше у мінімальному радіусі ураження.
4. Яким чином приймачі будуть співпрацювати з "холодною зброєю"?



Ну поки відповім на те, в чому впевнений, чи пам'ятаю.
Потім отримаю уточнення, відповім на інші.
1) після вихідних скажу. Там залежить від обладнання.
2) 5 см на 100 метрів - то меньше 2 moa, а це вам і калашмат вогнепальний не видає з пряморуким стрільцем. Поранення реалізуються організаційно досить просто, це питання більше правил. Але технічно там якась різниця теж є, щось програмується. Якщо цікаво, можу запитати. Там чи то кількість уражень, чи то кількість приймачів. Але я від початку планував вирішувати питання організаційно, тож не дуже заглиблювався. Вдягати на кінцівки приймачі не має сенсу в цілому, це не роблять навіть на дуже дорогих військових симуляторах. Ціна значно збільшується, а у 80% випадків це не має значення. До того ж дистанції контакту в середньому зростуть, і це технічно перестає впливати. У страйку теж купа обмежень, і те, і інше це не про навички стрільби. Влучну стрільбу можна тренувати лише стріляючи.
3) приймачі співпрацюють з піротехнікою так само, як і привода. Тобто ніяк. Це питання організаційне.
4) очевидно, так само ніяк. Це не технічне питання, а питання правил.

Re: Концепції розвитку проекту A.R.M.S.

Додано: 29 лютого 2020 23:05
Comandante Mario
Давайте відразу розділимо питання технічні і організаційні.
Вони звичайно пов'язані, бо певні правила виходять з особливостей обладнання. Власне тому і буде тестування, бо поки сам не впевнений, не вивести правила.
Але є суто організаційна площина. Піротехніка, спорядження, тактика дій, імітація різної рукопашки - це питання, які не мають відношення до технічної складової лазертагу.
Тобто, можна, звісно, заморочитись її технічною реалізацією, але то буде дуже дорога гра.
Наприклад, різні репліки майлза тягнуть по 65к за комплект. Те, що можна вирішити організаційно, треба так і вирішувати.

Re: Концепції розвитку проекту A.R.M.S.

Додано: 01 березня 2020 13:44
beseda2004
Comandante Mario писав:Щодо СХП " безумству хоробрих співаємо пісню".
Це прямий шлях на кладовище. Є реальні випадки зворотнього вогню 5.45, і це сипали шарами. Що буде, якщо почати стріляти холостими, думаю, здогадуєтесь. Я - точно пас, я не такий хоробрий.



=) З таким розкладом реконструкція ДСВ мала б втрачати десятчи якщо не сотні людей кожного року. Не кажучі вже про мисливців! Хоча там би втрати були з обох сторін =))

Насправді СХП не треба боятись, люди десятиріччами з ними грають в тактику і все ок.




Наш клуб готовий прийняти участь в тестуванні/іграх по лазертагу. Є декілька СХП стволів, якщо пошуршати позбирати по Одесі, то невелику гру типу 4 на 4 чи навіть 5 на 5 можно буде організувати

Re: Концепції розвитку проекту A.R.M.S.

Додано: 01 березня 2020 15:14
Myroslav
beseda2004 писав:
Comandante Mario писав:Щодо СХП " безумству хоробрих співаємо пісню".
Це прямий шлях на кладовище. Є реальні випадки зворотнього вогню 5.45, і це сипали шарами. Що буде, якщо почати стріляти холостими, думаю, здогадуєтесь. Я - точно пас, я не такий хоробрий.



=) З таким розкладом реконструкція ДСВ мала б втрачати десятчи якщо не сотні людей кожного року. Не кажучі вже про мисливців! Хоча там би втрати були з обох сторін =))

Насправді СХП не треба боятись, люди десятиріччами з ними грають в тактику і все ок.




Наш клуб готовий прийняти участь в тестуванні/іграх по лазертагу. Є декілька СХП стволів, якщо пошуршати позбирати по Одесі, то невелику гру типу 4 на 4 чи навіть 5 на 5 можно буде організувати


Дякуємо.

Re: Концепції розвитку проєкту A.R.M.S.

Додано: 02 березня 2020 00:09
Defender
Арчер по дальности +, именно так и должно быть. Постепенно поймём, что нам надо, и будет править и правила и матбазу, как это было в страйке и армс. Пнв в страйке рулит, но если ввести подсветку выстрела, уже будет не так весело. Стрельба на вспышку очень эффективно работает, это я вам говорю как человек, с имитатором вспышки на пулемёта, испытывал. Да и не помешала нам ночная оптика противника пропустить группы нападения над собой и удалить в спину) Все испортила потеря связи и меткий дружественный огонь. Схп тоже не пугают ничем, кроме цены бк. Вопросы у меня пока возникают по пиротехнике, люблю я наши гранаты, а народ наверняка не захочет больше носить очки... Надо брать комплекты, дальномер, и ехать пробовать. Точность, пристрелка, дальность, скорострельность - мы можем ВСЕ. Надо только захотеть. И сделать))) В любом случае буду участвовать. Считаю это правильным и логичным развитием проекта

Re: Концепції розвитку проєкту A.R.M.S.

Додано: 02 березня 2020 08:31
memph1s
Я считаю что нужно дождатся хотябы первых тестов оборудования и уже после этого. Задовать вопросы из них соответсвено проаести последующие тесты и так далее. Через какое время унас будет какаято информация и тогда уже можно будет чтото решать.

Re: Концепції розвитку проєкту A.R.M.S.

Додано: 05 березня 2020 21:16
Myroslav
Проєкт тестування лазертагу, офіційну стратегію розроблено стороною AMRF північного регіону.:

https://docs.google.com/document/d/147Z ... sp=sharing

Відповідальний за виконання Маріо.
Всіх зацікавлених в розвитку проєкту прошу скидатися. Подробиці по лінку наведеному вище.

Re: Концепції розвитку проєкту A.R.M.S.

Додано: 05 березня 2020 21:27
Myroslav
Myroslav писав:Проєкт тестування лазертагу, офіційну стратегію розроблено стороною AMRF північного регіону.:

https://docs.google.com/document/d/147Z ... sp=sharing

Відповідальний за виконання Маріо.
Всіх зацікавлених в розвитку проєкту прошу скидатися. Подробиці по лінку наведеному вище.


Вибачаюсь, писав з телефону. В попередньому повідомленні підправив лінк. Зайдіть по ньому ще раз.