A.R.M.S. 16-17 жовтня 2021р. відкрите практичне тренування
Додано: 01 серпня 2021 05:47
Шановне Одеське аірсофт товариство, члени проєкту A.R.M.S. запрошують всіх хто цікавиться нашим проєктом на відкрите тренування.
1. Дата: 16-17 жовтня 2021р.
2. Організатори:
Myroslav, команда «Гвардія», сторона ОПС
Monya_Onyx, команда СК «ТІНЬ» сторона ОПС
3. Полігон: Плац (домашній полігон проєкту, його ще називають «Граніца»)
4. Таймінг тренування: біля 18 годин (як впораємося з завданнями)
5. Точки збору: 10:00 16.10.2021р. район "Плацу"
"Плац"
6. Реєстрація: Виключно через мою лічку, правила проєкту забороняють знати кількість противника.
7. Внесок: Проєкт A.R.M.S. не комерційний. Скидаємося на оновлення цього форуму по 50грн. (рішення щодо цього внеску затверджено координаторами проєкту Південного регіону)
8. Спорядження:
8.1. Для гравців які прийшли спробувати себе: Ваше стандартне страйкбольне спорядження але мінімум 3 літра води треба з собою мати.
8.2. Атестованим членам проєкту* заборонено використовувати будь-які ґаджети які допоможуть їм орієнтуватися на місцевості.
8.3. Також заборонено використовувати будь-який транспорт крім організаторського.
9. Допуск на тренування для не учасників проєкту: Три усних питання по правилам проєкту A.R.M.S. (Хоч це і відкрите тренування але невеликий фільтр. все одно працюватиме. Щоб потім не зіпсувати нікому настрій чи враження. Проходити це буде дуже хутко).
10. Рекомендовані мапи: L-36-038, L-36-050
Одразу, традиційно попереджаю: Тренування відкрите. Тобто кожний з одеських страйкболістів кому буде цікаве це тренування може прийти, скласти правила.. Але окрім трьох усних питань є ще умова участі, традиційна в нашому проєкті: тренування тільки для адекватних людей, у нас нульова толерантність до ватників, манкуртів, любителів "тюрми народів", громадян схильних до побутового насильства, людям з синдромом совкового дебілізму та з проявами політичної шизофренії.
I. Ввідна:
На тренування запрошуються і новачки і динозаври страйкболу. Відкрите тренування це спосіб емпіричним шляхом спробувати/зрозуміти, що таке A.R.M.S?. Є велика кількість Одеських старйкболістів які бажають (висловлювали своє бажання, дехто неодноразово) спробувати себе в A.R.M.Sі. і така можливість раз на рік є.
Наголошую, це тренування, а не гра, тому як на-нашому стандартному тренуванні буде адаптована для тренувань версія правил. В ній є три суто прагматичні (з ціллю саме потренуватися) послаблення, а саме:
1. На тренуванні є респ.
Респ буде працювати наступним чином: коли закінчилась бойовка і вже надана команда живими "Мертві йдуть", ви натягнули червону пов'язку, відійшли від місця вашої умовної смерті на 400м в сторону яку вам вкажуть ті хто вас умовно вбив ( тобто розвідку смертю не вийде провести). Дійшли, тут ваш респ. Рахуйте 30хв. і ви знов в справі.
Евакуацію важкопоранених відігравати тільки за бажанням.
2. На тренуванні є можливість підзарядки механ не тільки з "цинку".
Поповнення БК виглядатиме наступним чином: коли ви умовно мертвий, після того як бойовка закінчилась, надягнули червону пов'язку, встали та ідете на респ свої 400м, от на місті умовного респа і можна буде підзарядитись кульками з пакета з вашого наплічника (рюкзака). Так шари в заводських упаковках можна також брати з собою.
3. На тренуванні є «розтрофеєння» умовних трупів, але майже ніхто цим не користується. Надовго ваше спорядження ніхто не забере**.
"Розтрофеєння" буде працювати наступним чином: під час "бою" з вас полоненого, або умовно мертвого можуть все "розтрофеїти" так як це тренування максимально наближене до реальності. І саме в цьому сенс проєкту A.R.M.S. В реальному "бою" може статися що-завгодно. Але!
3.1. Той хто бере спорядження, називатиме своє ім'я, (з цього моменту він відповідає за те що взяв матеріально.)
3.2. Все повертається власникам після кінця бою. Як тільки вже хв. 7-10 нема ніякого руху, звучить команда від живих учасників "мертві йдуть"(до цього моменту всі "мертві"лежать на місці і не рухаються). - Після цієї команди «розтрофеєне» спорядження повертається. Той хто взяв підходить та віддає. Це його проблема як віддати те що взяв. Навіть якщо його живі товариші надали команду "мертвій йдуть" поки він десь маневрував. Тобто якщо він десь побіг, він повинен повернутись на те саме місце де взяв спорядження після команди "мертві йдуть".
3.3. Повертаються навіть ваші ж невикористані проти вас гранати.
3.4. Використані бинти та вода не повертаються тому беріть з запасом.
II. Задача на тренування:
- Знешкодити противника.
- Не дати захопити стратегічні точки/об'єкти.
- Патрулювання, засідки, оборона, штурм.
III. Механіка тренування:
- Розвеземо вас хлопці по степу з зав'язаними очима висаджуючи по-одному. Сприймайте це як імітацію десантування де ви обов'язково потрапите в місце з мінімальною ймовірністю прив'язатися до місцевості без застосування органу для носіння головного убору.
- Наголошую: учасникам тренування які є атестованими членами проєкту забороняється використовувати будь-які ґаджети які допоможуть їм орієнтуватися на місцевості - крім компасу,
IV. Умови які будуть діяти під час даного тренування (пункт IV. додано повністю):
- Користуватися GPS заборонено.
- Вся взаємодія в групі виключно невербальним спілкуванням (тобто пиз..ти не можна, будьте професіоналами), виключення: коли це має відношення до тренувального процесу, плануванню дій групи, використання пароля.
- Всі будуть розкидані по місцевості з закритими очима групами 2-4 багнета.
- Об'єднуватися з другими групами категорично заборонено, окрім випадку якщо це прописано в вашому пакеті завдань.
- В кожному пакеті окрім завдання буде мапа з точками, орієнтирами тощо. Всі ці документи будуть підписані як "ігрові". Їх забирати, фотографувати чи навіть підглядати в них при "розтрофеюванні" або в інших випадках членам інших групи заборонено. Якщо при вашому "розтрофеюванні" чи "полоні" хтось береться за ці документи оголосіть що вони ігрові.
- У кожної групи є свій призначений командир-куратор, він може бути як безпосередньо в групі з вами так і на зв'язку з вами. В залежності від вашого досвіду. Якщо його поряд нема, коли і як з ним зв'язуватися прописано в завданнях.
- Знищенням будь-якої опори ЛЕП вважається намотаний на неї жовтий скотч. Довжина обмотки скотчем повинна скласти не менше 50см., скотч видається тим кому треба разом з пакетом завдань.
- Користуватися паролем для розпізнавання союзників можна з того моменту як вам його надали (той хто вам правильно не відповість на пароль автоматично вважається умовним "ворогом" якого необхідно знищити - члени вашої групи апріорі ваші союзники). Пароль вам повідомить призначений командир коли ви успішно виконаєте одне з ваших завдань, або якщо ваш умовний противник успішно провалить одне з його завдань. Але навіть якщо цього не станеться, запросіть пароль у вашого призначеного командира не пізніше 18:00.
Увага! Ви можете дізнатися пароль противника скориставшись одним з пунктів дійсних правил проекту A.R.M.S.
До зустрічі))
_______________________
V. Посилання*
Це додаткова інформація, вона не обов’язкова до прочитання:
*Для формального очищення своєї совісті, нагадую теорію яку бажано знати учаснику проєкту A.R.M.S. для успішної участі в цьому тренуванні:
1. Топографічна карта. Масштаб. Умовні знаки. Позначення рельєфу. Сіткове і полярне кодування карт.
2. Визначення сторін світу за сонцем (по сонцю і годиннику), за зірками, по місцевих предметах.
3. Поняття топографічного і тактичного орієнтування. Основні способи визначення сторін горизонту.
4. Визначення дистанції до об'єктів (формула тисячної по кутовим і лінійним розмірам предмета).
5. Принципи прокладки маршруту. Методи руху по маршруту (рух по азимуту, метод зарубок, рух в мішок, рух з упередженням, рух по ланцюжку прив'язок)
6. Принципи руху по маршруту. Нічне орієнтування.
** «Розтрофеєння» Чому так? Чому повертати?
Тому що будь-який більш-менш досвідчений учасник проєкту A.R.M.S. розуміє:
По-перше: Сенс в тому, щоб обмеженням «розтрофеєння» одразу відсікається старий добрий суто армсовський лайфхак - приїхати на тренування без гранат, бинтів, з напів робочим приводом та нормально себе відчувати на трофеях.
Не треба на комусь виїжджати, всі приїхати потренуватися!
По-друге: Немає сенсу на тренуванні щось з когось знімати крім механ, гранат, води та бинтів. Не собі не людям вийде.
Спорядження, як лицарські обладунки - дуже, дуже індивідуальна річ. Треба тренуватися тим що ти маєш, а не з тим що "натрофеїв". На мій погляд, спорядження треба під себе "створити" як частину свого організму, спробувати його в різних умовах - роблячи висновки з невдач та натертостей для його апгрейдів. До спорядження треба звикнути як до улюбленої одежі. В ньому потрібно походити, поповзати, побігати, поспати, надати собі першу допомогу, навіть справити природні потреби. Ну і треба поселфітись)) щоб може хтось щось «розумне» порадив в соц..мережах, не тільки стосовно спорядження.
По-третє: Після тренувань і висновків щодо спорядження добре підігнане під анатомічні особливості тіла спорядження, безмірно примножує індивідуальний ККД. Не підігнане спорядження: висить як мішок або бовтається,або тисне, "парить" – воно знижує вашу витривалість, знищує з середини і морально, і фізично. Як наслідок, на грі-рейді, в постійній боротьбі тіла з погодними умовами, гравітацією, зневодненням та т.і., ви програєте не умовному противнику, а своєму спорядженню.
1. Дата: 16-17 жовтня 2021р.
2. Організатори:
Myroslav, команда «Гвардія», сторона ОПС
Monya_Onyx, команда СК «ТІНЬ» сторона ОПС
3. Полігон: Плац (домашній полігон проєкту, його ще називають «Граніца»)
4. Таймінг тренування: біля 18 годин (як впораємося з завданнями)
5. Точки збору: 10:00 16.10.2021р. район "Плацу"
"Плац"
6. Реєстрація: Виключно через мою лічку, правила проєкту забороняють знати кількість противника.
7. Внесок: Проєкт A.R.M.S. не комерційний. Скидаємося на оновлення цього форуму по 50грн. (рішення щодо цього внеску затверджено координаторами проєкту Південного регіону)
8. Спорядження:
8.1. Для гравців які прийшли спробувати себе: Ваше стандартне страйкбольне спорядження але мінімум 3 літра води треба з собою мати.
8.2. Атестованим членам проєкту* заборонено використовувати будь-які ґаджети які допоможуть їм орієнтуватися на місцевості.
8.3. Також заборонено використовувати будь-який транспорт крім організаторського.
9. Допуск на тренування для не учасників проєкту: Три усних питання по правилам проєкту A.R.M.S. (Хоч це і відкрите тренування але невеликий фільтр. все одно працюватиме. Щоб потім не зіпсувати нікому настрій чи враження. Проходити це буде дуже хутко).
10. Рекомендовані мапи: L-36-038, L-36-050
Одразу, традиційно попереджаю: Тренування відкрите. Тобто кожний з одеських страйкболістів кому буде цікаве це тренування може прийти, скласти правила.. Але окрім трьох усних питань є ще умова участі, традиційна в нашому проєкті: тренування тільки для адекватних людей, у нас нульова толерантність до ватників, манкуртів, любителів "тюрми народів", громадян схильних до побутового насильства, людям з синдромом совкового дебілізму та з проявами політичної шизофренії.
I. Ввідна:
На тренування запрошуються і новачки і динозаври страйкболу. Відкрите тренування це спосіб емпіричним шляхом спробувати/зрозуміти, що таке A.R.M.S?. Є велика кількість Одеських старйкболістів які бажають (висловлювали своє бажання, дехто неодноразово) спробувати себе в A.R.M.Sі. і така можливість раз на рік є.
Наголошую, це тренування, а не гра, тому як на-нашому стандартному тренуванні буде адаптована для тренувань версія правил. В ній є три суто прагматичні (з ціллю саме потренуватися) послаблення, а саме:
1. На тренуванні є респ.
Респ буде працювати наступним чином: коли закінчилась бойовка і вже надана команда живими "Мертві йдуть", ви натягнули червону пов'язку, відійшли від місця вашої умовної смерті на 400м в сторону яку вам вкажуть ті хто вас умовно вбив ( тобто розвідку смертю не вийде провести). Дійшли, тут ваш респ. Рахуйте 30хв. і ви знов в справі.
Евакуацію важкопоранених відігравати тільки за бажанням.
2. На тренуванні є можливість підзарядки механ не тільки з "цинку".
Поповнення БК виглядатиме наступним чином: коли ви умовно мертвий, після того як бойовка закінчилась, надягнули червону пов'язку, встали та ідете на респ свої 400м, от на місті умовного респа і можна буде підзарядитись кульками з пакета з вашого наплічника (рюкзака). Так шари в заводських упаковках можна також брати з собою.
3. На тренуванні є «розтрофеєння» умовних трупів, але майже ніхто цим не користується. Надовго ваше спорядження ніхто не забере**.
"Розтрофеєння" буде працювати наступним чином: під час "бою" з вас полоненого, або умовно мертвого можуть все "розтрофеїти" так як це тренування максимально наближене до реальності. І саме в цьому сенс проєкту A.R.M.S. В реальному "бою" може статися що-завгодно. Але!
3.1. Той хто бере спорядження, називатиме своє ім'я, (з цього моменту він відповідає за те що взяв матеріально.)
3.2. Все повертається власникам після кінця бою. Як тільки вже хв. 7-10 нема ніякого руху, звучить команда від живих учасників "мертві йдуть"(до цього моменту всі "мертві"лежать на місці і не рухаються). - Після цієї команди «розтрофеєне» спорядження повертається. Той хто взяв підходить та віддає. Це його проблема як віддати те що взяв. Навіть якщо його живі товариші надали команду "мертвій йдуть" поки він десь маневрував. Тобто якщо він десь побіг, він повинен повернутись на те саме місце де взяв спорядження після команди "мертві йдуть".
3.3. Повертаються навіть ваші ж невикористані проти вас гранати.
3.4. Використані бинти та вода не повертаються тому беріть з запасом.
II. Задача на тренування:
- Знешкодити противника.
- Не дати захопити стратегічні точки/об'єкти.
- Патрулювання, засідки, оборона, штурм.
III. Механіка тренування:
- Розвеземо вас хлопці по степу з зав'язаними очима висаджуючи по-одному. Сприймайте це як імітацію десантування де ви обов'язково потрапите в місце з мінімальною ймовірністю прив'язатися до місцевості без застосування органу для носіння головного убору.
- Наголошую: учасникам тренування які є атестованими членами проєкту забороняється використовувати будь-які ґаджети які допоможуть їм орієнтуватися на місцевості - крім компасу,
IV. Умови які будуть діяти під час даного тренування (пункт IV. додано повністю):
- Користуватися GPS заборонено.
- Вся взаємодія в групі виключно невербальним спілкуванням (тобто пиз..ти не можна, будьте професіоналами), виключення: коли це має відношення до тренувального процесу, плануванню дій групи, використання пароля.
- Всі будуть розкидані по місцевості з закритими очима групами 2-4 багнета.
- Об'єднуватися з другими групами категорично заборонено, окрім випадку якщо це прописано в вашому пакеті завдань.
- В кожному пакеті окрім завдання буде мапа з точками, орієнтирами тощо. Всі ці документи будуть підписані як "ігрові". Їх забирати, фотографувати чи навіть підглядати в них при "розтрофеюванні" або в інших випадках членам інших групи заборонено. Якщо при вашому "розтрофеюванні" чи "полоні" хтось береться за ці документи оголосіть що вони ігрові.
- У кожної групи є свій призначений командир-куратор, він може бути як безпосередньо в групі з вами так і на зв'язку з вами. В залежності від вашого досвіду. Якщо його поряд нема, коли і як з ним зв'язуватися прописано в завданнях.
- Знищенням будь-якої опори ЛЕП вважається намотаний на неї жовтий скотч. Довжина обмотки скотчем повинна скласти не менше 50см., скотч видається тим кому треба разом з пакетом завдань.
- Користуватися паролем для розпізнавання союзників можна з того моменту як вам його надали (той хто вам правильно не відповість на пароль автоматично вважається умовним "ворогом" якого необхідно знищити - члени вашої групи апріорі ваші союзники). Пароль вам повідомить призначений командир коли ви успішно виконаєте одне з ваших завдань, або якщо ваш умовний противник успішно провалить одне з його завдань. Але навіть якщо цього не станеться, запросіть пароль у вашого призначеного командира не пізніше 18:00.
Увага! Ви можете дізнатися пароль противника скориставшись одним з пунктів дійсних правил проекту A.R.M.S.
До зустрічі))
_______________________
V. Посилання*
Це додаткова інформація, вона не обов’язкова до прочитання:
*Для формального очищення своєї совісті, нагадую теорію яку бажано знати учаснику проєкту A.R.M.S. для успішної участі в цьому тренуванні:
1. Топографічна карта. Масштаб. Умовні знаки. Позначення рельєфу. Сіткове і полярне кодування карт.
2. Визначення сторін світу за сонцем (по сонцю і годиннику), за зірками, по місцевих предметах.
3. Поняття топографічного і тактичного орієнтування. Основні способи визначення сторін горизонту.
4. Визначення дистанції до об'єктів (формула тисячної по кутовим і лінійним розмірам предмета).
5. Принципи прокладки маршруту. Методи руху по маршруту (рух по азимуту, метод зарубок, рух в мішок, рух з упередженням, рух по ланцюжку прив'язок)
6. Принципи руху по маршруту. Нічне орієнтування.
** «Розтрофеєння» Чому так? Чому повертати?
Тому що будь-який більш-менш досвідчений учасник проєкту A.R.M.S. розуміє:
По-перше: Сенс в тому, щоб обмеженням «розтрофеєння» одразу відсікається старий добрий суто армсовський лайфхак - приїхати на тренування без гранат, бинтів, з напів робочим приводом та нормально себе відчувати на трофеях.
Не треба на комусь виїжджати, всі приїхати потренуватися!
По-друге: Немає сенсу на тренуванні щось з когось знімати крім механ, гранат, води та бинтів. Не собі не людям вийде.
Спорядження, як лицарські обладунки - дуже, дуже індивідуальна річ. Треба тренуватися тим що ти маєш, а не з тим що "натрофеїв". На мій погляд, спорядження треба під себе "створити" як частину свого організму, спробувати його в різних умовах - роблячи висновки з невдач та натертостей для його апгрейдів. До спорядження треба звикнути як до улюбленої одежі. В ньому потрібно походити, поповзати, побігати, поспати, надати собі першу допомогу, навіть справити природні потреби. Ну і треба поселфітись)) щоб може хтось щось «розумне» порадив в соц..мережах, не тільки стосовно спорядження.
По-третє: Після тренувань і висновків щодо спорядження добре підігнане під анатомічні особливості тіла спорядження, безмірно примножує індивідуальний ККД. Не підігнане спорядження: висить як мішок або бовтається,або тисне, "парить" – воно знижує вашу витривалість, знищує з середини і морально, і фізично. Як наслідок, на грі-рейді, в постійній боротьбі тіла з погодними умовами, гравітацією, зневодненням та т.і., ви програєте не умовному противнику, а своєму спорядженню.